TÜRKİYE 1. İLE PUBG MOBİLE OYNADIM !!

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!



Hepinize merhabalar bugün sizlerle birlikte pubg mobile de turnuva da dereceye girerek 3. olup ülkemizi temsil eden ve Türkiye 1. si takımda olan FTPCubycolor yani Ziya ile birlikte sizlere sanhok haritasında bootcamp e atlayarak harika bir maç ve video yapmaya çalıştık. Çok heyecanlı ve eğlenceli bir video oldu. O tabletten ben ise emilatör den oynadım ve kıyasıya bir mücadele ortaya çıktı. Daha fazlasını isterseniz mutlaka like atıp abone olmayı unutmayın iyi seyirler.

İnstagram :
Abone Olabilirsiniz !! :
Snapchat : ehclove
Facebook Sayfası :

Hey hey hey, seviyorum seni dostum 🙂

source

pubg , TÜRKİYE 1. İLE PUBG MOBİLE OYNADIM !! , GR2OCMYOlgI , https://www.youtube.com/watch?v=GR2OCMYOlgI , https://i.ytimg.com/vi/GR2OCMYOlgI/hqdefault.jpg , 259676 , 4.89 , Hepinize merhabalar bugün sizlerle birlikte pubg mobile de turnuva da dereceye girerek 3. olup ülkemizi temsil eden ve Türkiye 1. si takımda olan FTPCubycolor yani Ziya ile birlikte sizlere sanhok haritasında bootcamp e atlayarak harika bir maç ve video yapmaya çalıştık. Çok heyecanlı ve eğlenceli bir video oldu. O tabletten ben ise emilatör den oynadım ve kıyasıya bir mücadele ortaya çıktı. Daha fazlasını isterseniz mutlaka like atıp abone olmayı unutmayın iyi seyirler.

İnstagram :
Abone Olabilirsiniz !! :
Snapchat : ehclove
Facebook Sayfası :

Hey hey hey, seviyorum seni dostum 🙂 , 1561557593 , 2019-06-26 13:59:53 , 13: , UC7q8tjZB1sVgL9d557lrmPg , Erdem Halit Cengiz , 21551 , 483 , pubg mobile,pubg mobile pc,pubg mobile bilgisayar,pubg mobile taktikler,pubg mobile emülatör,tencent emülatör,ücretsiz pubg,bedava pubg,telefonda pubg oynamak,en iyi telefon oyunları,mobil pubg bilgisayarda oynamak,erdem halit cengiz,pubg,pubg mobile gameplay,pubg mobile işaret fişeği,pubg mobile hack,işaret fişeği,airdrop,pubg mobile kill,one man squad,pubgm,pubg mobile troll,pubg mobile komik,sanhok,pubg mobile türkiye birincisi,pubgm turnuva,turnuva ,

‫47 تعليقات

‫47 تعليقات

أضف تعليقا

  1. E sporcunun yanında da böyle oynamazsın be ehc

  2. Gamer قال:

    her macta 35 kıl alıyo

  3. Gamer قال:

    en guzel mezarcı oynar

  4. Bundan daha iyi oyuncular 1000 kan daha iyi

  5. Abi sen bilgisayarda ziya mobile de sen mobile oynada gel 😂😂

  6. adam tabletten oynuyor yoksa

  7. OYUN EVİ قال:

    Abi senin emu avantajın var vs atsanız alirdin egoist pati ile doch vs atiyo pati aliyo

  8. bu arkadaş turkiye 1. ama coffin DUNYA BIRINCISI

  9. ADEM TOPCU قال:

    ARKADAŞLAR BENİM KANALIMDA VAR PUBG ÇEKİYORUM Bİ EL ATIN ABONE OLUN RİCA ETSEM

  10. abe kanalı varmı abinin

  11. Abi Şahmeranı çağır bunu parçalar Avrupa 1-cisi adam! Seni de belki yener abi! Bence yener! Mezarcı Şahmeran Doch Coffin ile oyna bu kim ya! +1

  12. Ziya barış brayla takım olup oyna barış parçalar kesin 🙂

  13. Enver Eren قال:

    Ben anca 9 yapardım

  14. ege 7 قال:

    Şey benim hesabımı çaldılar ne yapmalıyım

  15. Aynı heri potura benziyor ziya

  16. TEBRİZTM قال:

    0:23 Erdem abi için yakıyoruz bu gece😂

  17. Coffin doch diyonuzda Mezarcı takımına 1 v 3 atıp yendi KAOS U en iyi mezarcı dır apaçık

  18. NG TR قال:

    Abi kill yarisi ve 1v1 istiyoruz

  19. ateşli ev قال:

    Abi barış bra vs Ziya kill yarışması yapsın

  20. TÜRKİYENİN BİRİNCİSİ OLSA SE NI HAVADA KARADA SEN ANLADIN

  21. Abi beni niye öldürüyorsunuzya

  22. Barış abi 1 milyon oldu sıra sende reis! 💪

  23. Oyun Gamer قال:

    Ikisinin yaptığı kıl 27 mezarının yaptığı 42 kıl
    Mezarcı siker atar…

  24. ABI uc e veya skin verirmisin adim cinar01973

  25. Sarp 3300 قال:

    Peki hileye karşı napıyo

  26. Bikere sen telefonda oyna

  27. Ehc yi alıcağınıza barış brayı alın bin kat daha iyi

  28. Abi doch varken ziya kim ???

  29. Erdem abi m416 da mermin bittiyse ve bir tane yerde m16A1 görürsen anu m416 ile değiştir bir daha m416 al o zaman merminin daha çok olur

  30. La yeter ya oyunun yarısını facecam kapatıyo qmk green scgeen al bi yaa

  31. erdem abi coffın ile oyna

اترك تعليقاً